måndag 22 november 2010

Hmmm

De e inte de att jag har haft lite o skriva om.. utan det har hänt så mycke att jag inte hunnit!!

Det har varit farsdag. Då var vi hos Älsklingens föräldrar o åt tårta och sen hem till mina föräldrar. Min syster skulle fylla år så dom hade kalas för henne.. 

Sen på hennes riktiga födelsedag överraskade jag o Älsklingen henne med lite tårta o paket eftersom hon egentligen skulle varit ensam hemma o de e inte skoj att vara på sin födelsedag.... sen var jag, min syster o Marwin ute o åkte pulka o byggde snögubbe... Och till sist satt jag, Älsklingen, min syster o en av mina bröder o spelade monopol hemma hos oss....

Hoppas hon fick en lyckad födelsedag!!!!


..............................................................................

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar