torsdag 25 november 2010

Hur ska man göra???

Vid den här tiden på året har jag alltid planerat inför jul o nyår,
och alla julklappar brukar vara innhandlade... 
Visserligen har jag köpt alla julklappar.. men de e de enda..
Sitter o funderar på var o med vilka vi ska fira jul.. 
Ulfs föräldrar vill att vi skall fira med dom o mina syskon vill att vi ska fira med dom... 
Att köra med varannat år e inget för mig.. 
Vi har aldrig firat med Ulfs föräldrar så visst hade de varit roligt men känner samtidigt att mina syskon e så pass unga att jag vill fira med dom innan dom blir stora o skaffar egna familjer och då kanske vi inte firar jul ihop längre... 
Känns inte så lockande att sitta ensamma med Ulfs föräldrar på jul men vill ju inte lämna dom ensamma heller..  Frågade mamma om inte Ulfs föräldrar kunde komma till oss så vi kan fira allihopa tillsammans men hon svara kanske... Får väl se hur de blir...
  I värsta fall får vi väl vara ensamma här hemma i år!!!

...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar