fredag 17 december 2010

Ensam!

Idag är solen framme, så himla skönt!! de tråkigaste är att älsklingen ska på julbord ikväll, så jag blir ensam.... barnen e såklart hemma o fyller min tid med bus, mys o blöjbyten.. men de kommer kännas tomt när dom har somnat o man får sitta ensam ikväll... får trösta mig med att älsklingen kommer hem senare, han har ju varit borta hela nätter förut så jag ska nog överleva... tänkte att jag iallafall skulle läsa lite i boken jag börjat på, e inte så lätt att få ro o tid till att läsa när man har två små... men ikväll har jag ju världens chans!!

 Kvällens läsning..

Bette är 27 år, smart, söt, rolig och uttråkad. När hon bryter 
det långvariga förhållandet med sin pojkvän bestämmer hon
sig för att det är dags för förändring. Ett oväntat 
möte slungar henne in i en ny karriärbana som festfixare.
När hon hamnar i de coola Manhattan-kretsarna kan hon knappast
fatta vilket flyt hon har haft. Plötsligt är världens hetaste stad 
hennes egen lekplats och vilka leksaker sedan! 

¤¤¤

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar