tisdag 14 december 2010

detta har hänt...

Igår var jag o tittade på min syster, dom hade luciatåg på skolan. de var jätte bra!! kändes nästan som om man var på konsert... grymt bra var dom!!! Jag blir så sugen på att börja sjunga , typ bli sångerska. men de e väl en dröm som aldrig kommer slå in!! =(

Idag har vi varit på avslutning med barnen på Liten o Stor... de var jätte mysigt, barnen lekt o vi sjöng. sen fick vi gröt o smörgås med julskinka, mums!!

Har ju glömt att skriva att det årliga pepparkaksbaket hos min farmor ägde rum i helgen.. de e en fin tradition. Farmor gör egen pepparkaksdeg och sen kommer jag, mina syskon och mina kusiner dit o bakar.. de e jätte roligt!!! vi har gjort de så länge jag kan minnas. I år var Marwin med, han bakade 4 pepparkakor, dom blev jätte fina, han e så duktig!!

///////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar