torsdag 24 februari 2011

Underbara dag!!

Jag o Älsklingen vaknade vi 6 i morse av att Marwin satt vid datorn o hade lyckats gå in på en truck simulator.. När älsklingen hade gått så var båda barnen vakna o satt o lekte så jag la min på sängen o vilade lite.. men vid 7 hade jag inte ro i kroppen till o ligga kvar.. så jag steg upp o började städa.. När jag skulle logga in på Facebook som jag gör varje morgon så märkte jag att Marwin inte bara suttit o lekt med datorn utan oxå målat på datorskärmen med en bläckpenna!! efter massa gnuggande med en lätt fuktig trasa så gick de tillslut bort... 

Hör inte till vanligheten att jag e uppe så tidigt på morgonen men idag hade jag sån städ lust!! vid halv 10 hade jag tvättat, diskat, dammsugit och tvättat golv... och sen var de lagom att klä på sig o traska iväg till Liten o Stor. Där åt vi pudding... GUD va gott de var!!! och när vi sen kom hem var barnen trötta o somnade... så nu har jag hunnit ladda diskmaskinen o tvättmaskinen igen... och jag har t.o.m unnat mig själv en ansiktsbehandling... Underbart!!! 

Så nu sitter jag här o väntar på att barnen ska vakna.. sen får vi se vad vi hittar på....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar