onsdag 27 juni 2012

Inte nu igen....

Minns att älsklingen väckte mig när han gick till jobbet och samtidigt som jag tänkte måste stå upp så somna jag... Vaknade kl 8 och insåg att barnen stått upp, låst upp ytterdörren och var ute cyklade och lekte i sandlådan.. Jag vet inte hur jag ska göra längre. Dom hittar alltid på saker dom inte får innan jag vaknar. Och dom kör slut på mig under dagarna så jag sover så hårt att jag inte vaknar när dom står upp......

Fick iaf iväg dom till Lilla Blå tillslut och gick hem med tankarna att jag måste röja och städa hemma... Men som vanligt så försvann all ork så fort jag gick innanför dörren. Och vid fyra ska jag till min terapeut och när jag kommer hem är alla barnen hemma och då lär jag inte få gjort något.. Får trösta mig med att jag hunnit tvätta två maskiner tvätt iaf. Ibland bara jag hatar att behöva göra allt själv!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar