måndag 18 juni 2012

Så mycket att göra på så lite tid...

Idag är jag helt slut... dagen började med att Marwin satt i hallen och nästan tömde resten av min spraydeo rakt ut i luften... det var bara att stå upp och öppna alla dörrar och vädra ur hela lägenheten... igen!! sen var han sur hela vägen till LillaBlå. När jag kom hem efter att ha lämnat dom två stora så hade Milo somnat i vagnen. Dax att börja röja... eller?! ska ha besök till eftermiddagen och här ser ut som en svinstia, men har tappat orken totalt.. gillar inte sånna här dagar.. i huvudet vill jag fixa och dona men kroppen gör inte som jag vill... sen är det visserligen kaos i huvudet oxå.. skulle varit till BVC i tisdags men hade tappat bort tiden så kom inte på det fören dom ringde och sa att jag missat min tid... fick en ny tid på fredagen och igår när jag och sambon satt här i soffan så säger han -skulle inte du till BVC i fredags... fan!! så han skulle ringa dom idag och sen om jag kan få en ny tid... och detta ska man leva med, att huvudet är så rörigt så att man ibland inte minns vad det är för dag... dom två senaste veckorna har jag varje gång när jag ska lämna barnen glömt om det är halv nio eller nio som dom ska lämnas...  ibland hatar jag att inte vara som alla andra.. fast det senaste året har jag ju vetat vad det beror på så på något sätt är det lättare att hantera... Anni kommer som tur är hit vid ett så då får jag lite hjälp med lilleman och då kan jag röja.. tur att man har familj som hjälper och förstår!! vissa dagar är det si och vissa dagar så, men innerst inne är jag fortfarande den sprudlande glada och spralliga tjej som jag alltid varit!!! det vet jag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar