fredag 28 januari 2011

the good and the bad

Anställnings intervjun i går gick väldigt bra!! hon verkade nöjd o jag tror att jag gjorde ett gott första intryck... de bestämdes iallafall att jag skulle får komma in o provjobba lite längre fram.. och sen börja hon prata om timanställning o schema lagda arbetsveckor... så de låter väldigt lovande!!! så nu e de bara till att gå o vänta!!

Igår var utöver intervjun inte någon rolig dag... skulle dra ut en kontakt till en fönster lampa. o såg inte att kabeln var skadad, så jag fick mig e rejäl stöt!! de gjorde fruktansvärt ont o de kändes i hela kroppen.. stod o svor i en kvart!!
Och självklart halkade jag ute oxå!! jävla is!! slog i höften o axeln.... e så trött på vinter nu..
Så idag är jag öm i hela kroppen, de värker i axeln o jag har blåsor som gör ont efter stöten!!... Har bestämt mig för o göra minsta möjliga idag!

Men igår kväll var de lite roligt, då tatuerade älsklingen blommor runt barnens första bokstäver på mitt ben.. jag är så nöjd!! ont gjorde de, men vill man vara fin får man lida pin!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar