söndag 2 januari 2011

2011

Nu e jag tillbaka efter mitt lilla jul o nyårs uppehåll!!

Julen
Vi var hos Ulfs föräldrar på förmiddagen o hos mina föräldrar på kvällen...
barnen fick massa roliga leksaker.. o tänk så gott dom sov efter all go mat o väntan på att få öppna paket!! 

Nyår
I år bestämde vi oss för att inte göra någon stor grej av de så vi var o fikade hos mina föräldrar en stund o sen var de bara jag, älsklingen o barnen på kvällen..
När barnen hade gått o lagt sig lagade älsklingen en underbar middag till oss o sen blev de mys i soffan o massa filmer som gick på tv. Och vid tolvslaget gick vi ut på altanen o kollade på raketer!
kunde inte blivit en mysigare kväll än så!!!

...o i mellan dagarna fick vi bytt våran lilla Fiesta(lite liten som familjebil) mot en 940, så äntligen kan vi åka hela familjen plus vagn o allt utan att behöva knö!!

så ett fortsatt Gott Nytt År till er alla!!!

...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar