lördag 22 januari 2011

Händelsefull dag

Dagen började med att vi lämnade barnen hos mina föräldrar. sen bar de av mot Göteborg och till automässan. Så mycke att titta på o jag fick med mig sex nya nyckelband o massa annat hem.
Efter de så åkte vi o handlade och sen hem till mina föräldrar, där pusslade jag lite på mammas stora pussel, tror iallafall att jag fick 4 bitar på rätt plats. sen packade vi ihop oss o åkte hem... När vi kom hem gjorde älsklingen kyckling sallad som vi sen åt,  gud va god den va!! Sen stod jag en lång stund o tittade på Marwin o Nemo som lekte o busade inne på deras rum, låter så underbart när dom skrattar tillsammans!!

La precis Marwin men tror han e lite uppe i varv för o somna.. men tror att när han känner tröttheten komma så somnar han direkt.. Nemo vill inte gå o lägga sig som vanligt så vi får väl se när han tycker det e dax att sova!!

Så detta har utan tvekan varit en fantastisk dag!!!

.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar