onsdag 26 januari 2011

Oj oj oj

Här har de hänt saker vill jag lova....

I går var hela familjen på BILTEMA.. vi köpte bland annat en våg o torkarblad till bilen. Barnen var jätte snälla hela tiden, tror dom tyckte det var roligt att åka i vagnen.

Efter vår lilla utflykt satte jag o älsklingen oss o sökte jobb.. de e jätte svårt att hitta jobb men jag fick iallafall sökt ett.

Men de bästa av allt var att idag ca 12 timmar efter att jag skickade ansökan så ringde dom!! dom var jätte intresserade o ville att jag skulle komma dit! så i morgon klockan 11 ska jag dit på anställningsintervju!!!

Så nu gäller de o laddar o tänka igenom allt så att man är förberedd... Så spännande!! hoppas verkligen att jag får de o att jag kommer trivas..

Som jag säger hela tiden 2011 är mitt år!!!!

-------------------------------------------------------------------------------------------

Dagens Sötnos Varning!!
 
Går till Nemo som Somnade sittandes vid bordet, mitt i maten!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar