torsdag 13 januari 2011

Just nu e jag inne i en period där jag inte har någon aning om vad jag skall skriva! de händer ingenting runt mig o jag känner ingenting inom mig... allt känns så trist o grått! fast de e inte de att jag känner mig nere för jag mår bra o allt går som de ska. de händer bara ingenting i mitt liv just nu.. kalendern e helt tom fram över....  o inga vänner har man som man kan hitta på något med.. o eftersom man aldrig hittar på något o kommer utanför ytterdörren så lär man inte känna några nya heller... o man e inte med om något roligt heller... varje dag e likadan, älsklingen åker o jobbar, jag e hemma med barnen, älsklingen kommer hem, barnen går o lägger sig, man kollar lite på tv, sover och sen börjar allt om igen... skulle ge massor för o ha råd att kunna gå ut... åka på utflykt, träffa vänner, festa en kväll eller åka o shoppa... Jag har älsklingen o våra underbara barn som jag älskar över allt annat i hela världen, men för övrigt suger verligen mitt liv!!!


...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar