söndag 30 januari 2011

Traktor galen!!

Idag har jag o Marwin varit ute på äventyr!!! Marwin började dagen med att kolla på "Lilla Röda Traktorn" sen körde han runt med sin leksaks traktor jätte länge... så jag bestämde att jag o Marwin skulle ta en tur i bilen o leta efter traktorer.. Vi åkte till min farmor, hon var inte hemma men på gården stod de två traktorer, Marwin gick runt o sken som en sol!! sen gick vi tvärs över vägen hem till mina föräldrar, där åt vi smörgås o gungade.. sen fick vi höra att min kusin var ute o sågade ved med den stora traktorn så vi var ju bara tvungna att gå o kolla.. Marwin fick se när dom kapade sly med en stor maskin bak på traktorn. o han tyckte de var roligt att veden sen åkte upp på ett band o ramlade ner i kärran som stod bredvid... tror aldrig jag sett honom så koncentrerad innan.. han kollade noga på allt som hände o pekade på traktorn o på kärran... sen sa vi hej till hästen o fåren innan vi satte oss i bilen o åkte hem... Marwin var så trött så han somna direkt när vi börja köra...

När jag la honom i sängen ikväll så sa jag som vanligt "nu får du sova o drömma om något roligt så ses vi i morgon" Marwin svarade med nappen i munnen "klakor"(troktor).. Han e för go!!!

...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar