fredag 21 januari 2011

kallt!!

Idag e de jätte kallt ute! visserligen e de bara -5,9 men de e så man blir kall i hela kroppen... får se om solen tittar fram idag.. måste i vilket fall bege mig ut i kylan.. ska promenera till min syster i skolan o lämna en mössa hon stickat till Marwin. han ska visa upp den idag.. så om en stund blir de till o pälsa på barnen o stoppa dom i vagnen.. tror jag ska försöka leta fram mina vantar, idag lär dom behövas!!

Ikväll blir de antagligen kalas hos mina kusiner. får se om hela familjen går med, älsklingen känner sig förkyld o de verkar Nemo va på väg o bli oxå.. men vi får se, kalaset e kl 7 ikväll o de e efter läggdax för Marwin men sover han under dagen så ska han få följa med... När de e kalas får man vara uppe lite senare..

.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar